zaterdag 10 mei - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Karin Raaijman - WaarBenJij.nu zaterdag 10 mei - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Karin Raaijman - WaarBenJij.nu

zaterdag 10 mei

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin Raaijman

10 Mei 2014 | Spanje, Pamplona

Gisteren donderdag hebcik de dag doorgebracht in Pamplona. Mooie stad lekker eten en verschrikkelijk aardige mensen. Het tempo ligt me wdl s morgens laat s avonds laat. Wijn en alles leeft op straat. Ik hoef er maar rond te lopen of er word bezorgd gevraagd waar ik heen wil en of men iets voor me kan doen. Wat een prachtige kerken. Tim Lars en Jelle weten ongetwijfeld welke bouwstijl ed. Ik vind het gewoon prachtig. Wat een kunstwerken wat een artiesten. Enne of ik Engelse ben werd me gevraagd door een Engelse dame :-)
Het is fijn weer om te lopen. Niet te heet en droog. Morgen 17 graden.
Vandaag de route naar Puenta la Reina gelopen . Heel vroeg vertrokken ik was er al rond het middaguur. Aangezien de route morgen erg lang is heb ik vandaag wat extra gelopen. Veel alleen op pad een hele mooie route en heerlijk rustig. Dit is zoals ik had gehoopt dat het zou zijn.
Ben nu in een Auberge inq. . Een plaatje er werd vóór me gekookt heerlijke wijn. Ik denk dat ik hier maar ga wonen.

• 10 Mei 2014 - 21:49

Leni:

Mooi Karin, geniet van al het moois en goeds dat je op je pad tegenkomt.

Dinsdag a.s. begint voor mij het treintje te lopen!

Tot het volgende bericht.

Groetjes van ons allen