Zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Karin Raaijman - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Karin Raaijman - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 mei

Blijf op de hoogte en volg Karin Raaijman

17 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Vandaag gearriveerd in Cardeneula Riopico. Zo´n 3 of 4 uur lopen voor Burgos.Vanmorgen vertrokken uit Villafranca Montes de Oca. Het was flink klimmen en ik zag e zon opkomen...
En koud, waarschijnlijk door de hoogte. De lucht is stralend blauw. Even zag het er naar uit dat het ging regenen, maar mogelijk was dat alleen omdat de zon nog niet op was. Als ik even snel kijk denk ik zo´n 27 km gelopen te hebben vandaag.
Ik wist niet dat Spanje zo mooi was. Bijna alleen maar natuurgebied gehad vandaag. Soms denk je in een dorpje te komen en dan blijkt dat een rustplaats of parkje met bankjes en een afdak te zijn. Wel een afknapper als je het idee had daar de nacht door te brengen.
Het eerste deel veel langs wijngaarden gelopen. En elke keer wordt er hard gewerkt. Overigens niet te versmaden die wijn. Bij elke maaltijd hoort wijn.
Ik weet niet waar het fabeltje vandaan komt dat Spanjaarden niet hard werken. Ik zie hier alleen maar hardwerkende mensen. En supervriendelijk allemaal.
de afgelopen dagen veel opgetrokken met een Italiaanse dame, Juliana.
Met handen en voeten communiceren, een geweldige vrouw. We begrijpen elkaar prima.Helaas heeft ze haar spieren overbelast, ik hoop dat het geen zweepslag is. Ze was superverdrietig en is nu met de bus verder naar Burgos.Volgens mij hebben we een afspraak dinsdag in Rabé. weet alleen niet of dat ´s morgens of ´s avonds is.
Morgen inieder geval door naar Burgos. Mogelijk wel wat verder.

  • 27 Mei 2014 - 12:13

    Hanny Van Der Linden:

    Hallo Karin,
    Wat fijn dat je zo geniet van alles wat je tegenkomt op je pad. De natuur, het alleen lopen, maar vooral ook je contacten met medepelgrims.
    Ik hoop dat jouw reis ook verder voorspoedig verloopt en dat je even enthousiast blijft.
    Ik blijf je volgen.
    Hartelijke groet,
    Hanny van der Linden, Cicada, Warnsveld.

  • 29 Mei 2014 - 23:18

    Leni:

    Hoi Karin

    jouw kaart lag op 28 mei in de bus.
    Hopelijk verloopt je reis nog steeds voorspoedig en ga je het doel bereiken .
    Je hebt in ieder geval veel contact met mensen die hetzelfde einddoel willen bereiken en waarmee je je ervaringen kunt delen.
    Houd je taai en verder een goede (voet)reis.

    Je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2014

Zaterdag 17 mei

10 Mei 2014

zaterdag 10 mei

08 Mei 2014

Dag 1 tot en met 3
Karin Raaijman

Op 5 mei vertrek ik aan mijn reis naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 2374

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 26 Mei 2014

Maandag 26 mei

Landen bezocht: